Forum Mamazone.pl: Druga ciąża a urlop wychowawczy i macierzyński - Forum Mamazone.pl

Skocz do zawartości

• 2 strony +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Druga ciąża a urlop wychowawczy i macierzyński Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Magda7781 

• mamazonka
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Użytkowniczki
  • Postów 119
  • Rejestracja 11-October 10

Napisano 07.03.2011 - 14:03

Witam;)
Może któraś z was mi pomoże.
Obecnie jestem na urlopie wychowawczym. Złożyłam już podanie o drugi rok. Ale teraz okazuje się, że jestem w ciąży :D :D :D No i co teraz?
Dalej ciągnę wychowawczy aż do dnia porodu i potem macierzyński? Oczywiście niestety bezpłatny? A potem wychowawczy na drugie dziecko? Nie znam się na tych przepisach a może któraś z was była w podobnej sytuacji?

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   gusia 

• złotko
  • PipPipPipPipPip
  • Wyświetl galerię
  • Grupa Użytkowniczki
  • Postów 1439
  • Rejestracja 22-October 10
  • Locationpodkarpackie, powiat Dębica

Napisano 07.03.2011 - 14:13

Napisze Ci jak zrobiła moja koleżanka, była w takiej samej sytuacji.

Złóż pracodawcy wypowiedzenie urlopu wychowawczego, po 14 dniach wrócisz do pracy (pracodawca nie może Ci odmówić), np na jeden dzień. Tego samego dnia co wróciłaś do pracy idź do ginekologa i weź sobie zwolnienie lekarskie od następnego dnia. Tym samym będziesz miała chorobowe do końca ciąży a co za tym idzie pełną wypłatę.

Koleżanka tak zrobiła i wypłatę bierze.
"Trzy rzeczy zostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka." Dante Alighieri

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#3 Gość_minka_*

• Grupa Guests

Napisano 07.03.2011 - 14:17

Wyświetl postUżytkownik złotko dnia 07.03.2011 - 14:13 napisał